Entrades populars d'aquest blog
Trobades
1r any (Curs 2017-2018) S'inicia el projecte a Glasgow. Ens reunim els tres països participants. Les sessions de treball d’aquesta trobada van estar destinades a conèixer la metodologia SOLE, formar els grups de treball (grups mixtos dels diferents països) i la seua posada en marxa. Aplicació a l'aula 1a Big Question (5é de Primària, curs 17-18) Presentació dels resultats Recerca d'informació Preparació presentació dels resultats Presentació dels resultats A novembre del 2017 ens visita la coordinació del projecte Lesley Atkins (coordinadora del projecte) i Nick Falk (coordinador d' eTwinnig) La següent trobada fou a juny del 2018 a Varsòvia on compartírem resultats i experiències a més de posar en comú les futures avaluacions. Visitàrem una escola a Varsòvia per observar com treballen la BQ. 2n any (Curs 2018-2019) El tercer trobament ha sigut a València aq
Naixement de SOLE
Naixement del projecte i objectius: Analitzant els resultats en matemàtiques, que segons el darrer Informe PISA (2015) presenta l’alumnat europeu, l’ajuntament de Glasgow (Escòcia) considera la possibilitat d’un gir metodològic en aquesta disciplina, i és aquest fet la llavor del Projecte europeu KA201 programat per a 3 cursos acadèmics. En aquest context naix el projecte de cooperació, connexió i d’aprenentatge entre els tres països participants (Espanya, Escòcia i Polònia) anomenat Erasmus + KA201. S’inicia al curs 17-18 i finalitza al 19-20. Aquest projecte es basa en la metodologia SOLE (Self Organised Learning Envioremt) nascuda de l’experiència del professor Sugata Mitra que posà a treballar a un grup d’estudiants sense professorat i amb l’única ajuda d’un ordinador. " Construir la escuela en la nube ". Per a endinsar-nos en aquest tipus d’aprenentatge, cal un ordinador per equip de treball, accés a la xarxa, una agrupació lliure de l’alumnat i
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada