Naixement del projecte i objectius: Analitzant els resultats en matemàtiques, que segons el darrer Informe PISA (2015) presenta l’alumnat europeu, l’ajuntament de Glasgow (Escòcia) considera la possibilitat d’un gir metodològic en aquesta disciplina, i és aquest fet la llavor del Projecte europeu KA201 programat per a 3 cursos acadèmics. En aquest context naix el projecte de cooperació, connexió i d’aprenentatge entre els tres països participants (Espanya, Escòcia i Polònia) anomenat Erasmus + KA201. S’inicia al curs 17-18 i finalitza al 19-20. Aquest projecte es basa en la metodologia SOLE (Self Organised Learning Envioremt) nascuda de l’experiència del professor Sugata Mitra que posà a treballar a un grup d’estudiants sense professorat i amb l’única ajuda d’un ordinador. " Construir la escuela en la nube ". Per a endinsar-nos en aquest tipus d’aprenentatge, cal un ordinador per equip de treball, accés a la xarxa, una agrupació lliure de l’alumnat i
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada